Общи условия

1. Записване за пътуване 

Записване е възможно по телефон, факс, директно чрез интернет страницата ни, електронна поща или лично в офиса на  ДМ Травел. Необходимата информациа за една  резервация е:

трите имена на всички пътуващи на латиница по задграничен паспорт
желана категория на хотелите, вид настаняване
период на пътуване, желан брой нощувки
специални изисквания

Резервацията Ви ще бъде обработена до 48 часа. При потвърждаване от наша страна, до 24 часа е необходимо подписване на договор за организирано пътуване и авансово плащане в размер на 30 % от общата сума по резервацията. В случай, че няма свободни места по избраните от Вас дестинации или хотели, ще бъдете уведомени след обработване на резервацията и ще бъде предложен алтернативен вариант.   

2. Плащане 

Плащането се извършва в лева в брой или по банков път на сметката на ДМ Травел.  Размерът на авансовото плащане е  30% от общата цена и  потребителят внася авансовото плащане в момента на подписването на потребителският  договор. Окончателно плащане се извършва 30 дни преди датата на пътуването в чужбина и в срок до 14 дни за резервации в България, ако не е упоменато друго. 

 
3. Анулации 

В случай на отказ от пътуването и прекратяване на договора  от страна на  клиента по причини независещи от  ДМ Травел, анулации на потвърдени услуги се извършват при следните условия: 

При пътуване в чужбина :

до 60 дни  преди датата на пътуването   -  без неустойки
от 59 до  30 дни преди датата на пътуването  -  в размер на депозита. 
от 29 до  15 дни преди датата на пътуването –  50% от общата стойност на пътуването
до 14  дни  преди датата на пътуването –    80% от общата  стойност на пътуването
по-малко от 14 дни преди датата на пътуването   - 100%  от  общата  стойност на пътуването  

При пътуване в страната :

до 20 дни преди датата на пътуването – без неустойки
от 19 до 14  дни преди датата на пътуването - в размер на депозита
oт 13 до 7 дни преди датата на пътуването   -  50% от общата стойност на пътуването
от 6 до  3 дни преди датата на пътуването  – 80% от общата стойност на пътуването 
по-малко от 3 дни преди датата на пътуването – 100% от общата стойност на пътуването.

 

 4.  Рекламации 

В случай, че  претенциите на клиента, свързани с качеството на предоставяната услуга, не могат да бъдат удовлетворени на място при предоставянето на услугата,  клиентът има право да предяви надлежно оформена  рекламация към ДМ Травел в писмен вид в срок не по-късно от 3 дни след края на пътуването. ДМ Травел се задължава в срок  от 30 дни след получаване на рекламацията да даде своето становище по нея  на клиента.